Profiel van Frans2 (Gitarist)
Introductie
hoi, ik ben frans en speel al zo`n kleine 30 jaar gitaar.
ik hou van stevige rock, bijv. van halen, pearl jam, mattelica, live, acdc enz.
ik ben in het bezit van een eigen oefenruimte met pa
ik speel slag en solo
mijn gear, amp 5150 III, ik hou van gaan!
veel opgetreden, ruime podium ervaring
ben al wel 55 jaar, maar rocken wil ik wel.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties