Profiel van Florisz (Gitarist)

19 keer bekeken

Introductie

Hey mijn naam is Floris, ik ben 43 jaar en speel nu ongeveer 2½ jaar gitaar.
Ik ben erg gemotiveerd en heb een zeer brede muzieksmaak. Variërend van Tom Petty, Cash, Clapton tot aan Slayer ????.

Maar ik zou wat graag met een aantal van mijn niveau in een bandje willen spelen of een aantal keer per maand een beetje jammen in de omgeving van Ommen(OV).

Lijkt je dit wat dan hoor ik het graag.

Gr Floris
[Gebruik het contactformulier]


Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker