Profiel van Fender_1970 (Gitarist)

β˜† 27 keer bekeken

Introductie

Hoi, ik ben Marcel, 44 jaar. Ik ben een paar maanden geleden begonnen met gitaar spelen. Dat betreft electrisch, maar daar gaat binnenkort een akoestische bij komen. Zit dus nog in de beginnersfase met betrekking tot gitaarspelen, vind het heel erg tof; open akkoorden onder de knie, nu bezig met barre en de power akkoorden.

Van oudsher zit rock, poprock en metal er in. Daar komen immers ook de meeste gitaren in voor :-) Waar ik ook van houd is de jaren 60 en 70 muziek. Maar natuurlijk een aantal meer acuele bands haaa!

Paar bands / artiesten die er uit schieten: Status Quo, ELO, Motorhead, Manowar, Judas Priest, Tom Petty & the Heartbreakers, Xutos e Pontapes, The Wipers, Johnny Cash, The Jam, The Cars, Uriah Heep.

Overige voorbeelden van muziek die mij aanspreekt en welke lekker meespeelbaar is: Bellamy Brothers, Boudwijn de Groot, Shadows, The Ventures. Ja das weer andere koek dan iets als Manowar, maar het is in alle gevallen in mijn beleving lekker klinkende ritmische muziek danwel goed opgebouwde sen

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker