Profiel van Erwin 1964 (Gitarist)
Introductie
Hoi ik ben Erwin ,61 jaar ,jong van geest ,speel al 48 jaar gitaar ,mijn voorkeur gaat uit naar jaren 60/70 jaren muziek ,rock/ blues ,bv nummers van Clapton ,Gary More ,Direstraits , het goeie werk ,hoop een band te vinden die dat ook graag speelt ,liefst in de omgeving Utrecht speel slag/solo gitaar ,kan heerlijk solo,s improviceren ,natuurlijk in dienst van de band ,heb 34 jaar op het podium gestaan ,en natuurlijk ben ik ook voor andere nummers in ,als het maar jaren 60/70 is ,heb je interesse in mij ,zie ik graag een mailtje te gemoed ,hoop wat te horen groetjes Erwin.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties