Profiel van Emmaneel66 (Gitarist)

27 keer bekeken

Introductie

21 jarige student, full time sporter. Vult grotendeels van de vrije tijd op met gitaar spelen. Geloof zelf graag dat ik hartstikke gezellig ben en met iedereen overweg kan :)
Ik speel voornamelijk metal denk aan: Gojira, Jinjer, Death, Slipknot. Speel echter ook blues of rock! (Durf m’n hand niet in de ongekend diepe put die jazz heet te steken)
Speel voornamelijk rythym gitaar, ben aan het oefenen met solo’s maar deze zijn niet mijn forté.

Ik heb een 7-snarige ibanez en een 6 snarige esp met floyd, (en een zelfgebouwde strat maar daar os nog enig werk aan de winkel voor hij zodanig lekker speelt dat ik er meer dan zelden op speel)
Verder heb ik of een Evh 5150 mkIII 50 watt of een orange rockerverb mkIII 50 [Gebruik het contactformulier] met een paar dagen na het schrijven hiervan heb ik een van de 2 in huis.

Heb geen band ervaring maar hoop leuke mensen te vinden die zin hebben om wat nummertjes te doen zodat het meer is dan ik alleen die mijn ouders stoor met gitaar ‘gepingel’

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker