Profiel van Emma vW (Gitarist)
Introductie
Hallo medemuzikanten, ik speel gitaar sinds m'n 8e, ben inmiddels 18, heb in een klassiek ensemble gezeten en hou ervan om pop/rock- en country/folk/blues muziek te spelen, zowel slaggitaar als fingerpicking. Podiumervaring is aanwezig, solo en in het ensemble met m'n klassieke gitaar en in de schoolband met akoestische gitaar.
Groetjes, Emma
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties