Profiel van Emma vW (Gitarist)

β˜† 15 keer bekeken

Introductie

Hallo medemuzikanten, ik speel gitaar sinds m'n 8e, ben inmiddels 18, heb in een klassiek ensemble gezeten en hou ervan om pop/rock- en country/folk/blues muziek te spelen, zowel slaggitaar als fingerpicking. Podiumervaring is aanwezig, solo en in het ensemble met m'n klassieke gitaar en in de schoolband met akoestische gitaar.
Groetjes, Emma

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker