Profiel van Eheimeriks (Gitarist)

β˜† 16 keer bekeken

Introductie

Wat bieden wij: - Een hechte club, vriendschap en gezelligheid - Leuke gratis repetitieruimte, wc en koelkast aanwezig. Ook koffie, waterkoker en frituurpan hoor! - Gezelligheid - Eigen inbreng van bijvoorbeeld nieuwe songs, eventuele verbeteringen aangaande onze band/oefenhok - Flexibiliteit - Banduitjes (BBQ, festivalbezoek e.d). - Dom lullen! Wat zijn onze doelen: - Wekelijks repeteren op een doordeweekse avond (liefste op donderdag). - 1 Optreden/maand. - Eigen nummers schrijven Heb je zin om een keer auditie te komen doen? Reageer dan via de link, zodat we wat de details door kunnen nemen. Hopelijk tot gauw! Groeten, Henk, Keimpe, MichΓ©l en Elroy

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker