Profiel van Dracul (Gitarist)
Introductie
Vanaf mijn 15e leren gitaar spelen, eerst via een vriend, later met échte muzieklessen.
Toen ik ging studeren in diverse formaties veel opgetreden. Ben niet echt een fantastische gitarist, maar heb wel heel veel plezier in het spelen :-)
Enige ... ik speelde altijd nummers waarbij niet helemaal mijn hart lag... Ik wilde graag country (o.a. Johnny Cash) spelen, en ik moest altijd Velvet Underground, Stones,etc, etc, spelen...
Ik en dan ook op zoek naar mensen die graag country/folk willen spelen (Johnny Cash, Merle Haggard, Waylon Jennings, Woody Guthrie, Carter Family, etc, etc).
Helaas... na een aantal jaren kreeg ik rsi door het computergebruik, 15 jaar niet noemenswaardig kunnen spelen, nu op een tour terug... het gaat steeds beter, ik kan weer een avondje om het kampvuur allerlei nummers spelen. Tof! :-)
Ik ben dan ook op zoek naar mensen die het in eerste instantie leuk vinden om samen te spelen... als er op enigerlei moment eens een keer een optreden uitkomt... hartstikke leuk!
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties