Profiel van DJjeroenski (Gitarist)

26 keer bekeken

Introductie

Hi, mijn naam is Jeroen, ik ben 17 jaar en woon in Vlaardingen. Ik speel gitaar, en ben voornamelijk geïnteresseerd in (hard)rock (Queen, Kiss, dat soort). Ik ben op zoek naar gevorderde muzikanten (drum, bas, zang en evt. toetsen en tweede gitaar) met dezelfde interesses. Een eigen oefenruimte heb ik niet, maar ik zou misschien iets kunnen regelen.
Lijkt dit je wat? Laat het me weten: [Gebruik het contactformulier]

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker