Profiel van DennisJanssen1998 (Gitarist)
Introductie
Hoi,
Ik ben Dennis, ik woon in het limburgse dorp Oostrum.
Ik ben 14 jaar en speel 4 jaar gitaar. Ik heb in 1 band gespeeld.
Het klinkt al aardig goed, maar we hebben nog 1 bassist en 1 zanger nodig.
We zijn een cover band en we schrijven ook eigen nummers, we spelen vooral nummers
van de Red Hot Chili Peppers, de Foo Fighters, Nirvana, Muse en Green day.
Ben je geïnteresseerd in ons, mail ons dan.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties