Profiel van Daniel Bouma (Gitarist)

β˜† 13 keer bekeken

Introductie

Ik ben Daniel Bouma en heb ongeveer 7 jaar in een bandje gespeeld.
Ik vindt Gary Moore geweldig en Status Quo vindt ik goed, ik hou van blues/rock.
Wil graag weer in een bandje spelen.
Woon in Drachten. Ik ben 42 jaar.
Ik speel op een telecaster en op een gibson les paul studio.
Eventueel zou ik ook in een gospel/rock bandje willen spelen(ben christen)

Bespeelde instrument(en)

Website:

https://muziekantenbank.net

Advertentie(s) van deze gebruiker