Profiel van ChrisConsen (Gitarist)
Introductie
Ik ben Chris 25 jaar, ik ben Nederlands/Engels en woon in de buurt van Leiden.
Ik speel nu 8 jaar gitaar zowel acoustisch als elektrisch.
Ik hou van een heel breed scala aan muziek.
Van jimi hendrix, the doors tot aan Incubus, the mars volta, Muse, Radio Moscow, chili peppers en nog heel veel meer.
Mijn speelstijl komt neer op de wat oudere sound.. dit komt bij steeds meer bands weer terug (Black keys, raconteurs, radio moscow) noem maar op.
Ook ben ik heel enthousiast over gitaareffecten.
Dit is mischien wel een beetje in tegenstrijd met mijn 'oudere sound' maar er moet toch wel iets van een modern tintje aan zitten ;)
Ik zou heel graag in een band zitten die dit soundje zoekt en eventueel eigen werk wil schrijven op den duur.
Stuur me een mailtje als je denkt dat ik de gitarist ben die je zoekt!
Hopelijk tot snel!
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties