Profiel van Chris JNSN (Gitarist)

β˜† 20 keer bekeken

Introductie

Hoi mijn naam is Chris Jansen, ik ben 17 jaar en woon in Helmond. Ik speel nu 2 jaar gitaar en het lijkt me leuk om in een band te gaan spelen. Eerst gewoon voor de lol, daarna misschien [Gebruik het contactformulier] vind allerlij muziekstijlen leuk, maar op gitaar speel ik vooral wat ruigere muziek met veel distortion. Als je ook een beginner bent en op zoek bent naar bandleden zou ik graag contact met je op nemen.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker