Profiel van Bluescube (Gitarist)

β˜† 12 keer bekeken

Introductie

mijn naam is frank , 42 jaar jong !! ik speel voornamelijk blues [ oude clapton , rory Gallagher , allman brothers enz.. , maar ook rock en rock & roll ]
ik heb jaren geleden in een band gespeeld en toen een tijdje niets meer gedaan
toch blijft het kriebelen , na bij verschillende band geprobeerd te hebben , vind ik het vervelend dat je omdat je dan nieuw bent , geen eigen inbreng mag hebben
ik vind dat iedereen in een band het naar zijn zin moet hebben , en de lol met elkaar vind ik belangrijker dan optreden [ dat komt dan vanzelf wel / of niet ]

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker