Profiel van Bijnaniethuman (Gitarist)

β˜† 29 keer bekeken

Introductie

Hallo, ik ben op zoek naar mensen om samen mee te leren spelen.
Ben dus nog echt een beginner maar Zou graag alle kennis en ervaring meepakken die ik kan. Speel je graag blues, rock of blues rock. Dan zou ik het al tof vinden om bij jou of Jullie mee te kijken. Ben zelf weg van Peter Green, Jimi, SRV, BB,
Albert King, Frusciante, Gary Clark Jr. Bij mij thuis kan er ook geoefend worden.
Groeten, Tuan

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker