Profiel van BerendB (Gitarist)

27 keer bekeken

Introductie

Hey,
Ik ben Berend! Ik ben begonnen met gitaarspelen​ toen ik 6 was, op een 3/4e Spaanse gitaar. Ik heb nu 2 akoestische (met element) en een Fender [Gebruik het contactformulier] heb nooit gitaarles gehad en heb alles afgekeken. Ik luister zelf veel punk/post-hardcore muziek. Ik speel vaak akkoestische covers. Ik heb geen genre voorkeur.

Ik houd van jammen, jij ook? Stuur een berichtje!

Berend (18 jaar)
Geldermalsen

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker