Profiel van BerendB (Gitarist)
Introductie
Hey,
Ik ben Berend! Ik ben begonnen met gitaarspelen toen ik 6 was, op een 3/4e Spaanse gitaar. Ik heb nu 2 akoestische (met element) en een Fender [Gebruik het contactformulier] heb nooit gitaarles gehad en heb alles afgekeken. Ik luister zelf veel punk/post-hardcore muziek. Ik speel vaak akkoestische covers. Ik heb geen genre voorkeur.
Ik houd van jammen, jij ook? Stuur een berichtje!
Berend (18 jaar)
Geldermalsen
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties