Profiel van Bas1969 (Gitarist)
Introductie
Ben Bas en geboren in 1969. Speel al enkele jaren slaggitaar en kan een beetje zingen.
Mijn muziekvoorkeur is jaren 70/80 Rock, Bleus & Country.
Denk daarbij aan The doors, Clapton, Eagles, De Dijk, johny Cash, Willy Nelson, Blackberry Smoke, Creedence enz enz. De klassiekers.
Zou graag in contact komen met een band waar ik me bij aan kan sluiten.
Of zou graag een bandje willen vormen met een drummer, bassist en evt solo gitarist.
Niveau amateur, maar dan een beetje beterβ¦.
Vooral samen muziek maken en daarin groeien. Serieus, maar wel gezellig
Graag omgeving Hoeksche waard of Dordrecht
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties