Profiel van AAHVDOP (Gitarist)

β˜† 24 keer bekeken

Introductie

Ik ben Alexander, woonachtig in Oosterhout NB, 29 jaar en speel sinds enkele maanden gitaar.

Ik zoek (nog) geen band, maar iemand die hetzelfde niveau heeft als ik (beginner) om mee te oefenen/aanklooien. Het lijkt me mooier en zinniger om wekelijks te meeten, wat (proberen te) speulen en lol te hebben, dan dure groeplessen te volgen.

Mijn muziekvoorkeur gaat uit naar rock (psychedelisch, acid, hard) of metal.
Maar ik speel nu vooral pop, om (basis)akkoorden etc. te leren.

Heb een akoestische (Ibanez) en elektrische (Samick) gitaar, hoewel ik enkel op elektrisch speel, want m'n akoestische western is een draak. Kan ook aan mijn onkunde liggen, [Gebruik het contactformulier] je in hetzelfde schuitje zit als ik, liever onpersoonlijke groepslessen mijdt, in regio Breda/Oosterhout/Tilburg woont en eenzelfde idee hebt; doe me een berichtje.

Gr. Alex

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker