Profiel van 22pinguin22 (Gitarist)
Introductie
Hallo ik ben Bart. ik speel sinds januari 2010 gitaar en heb op het moment bijna 2 jaar band ervaring. Bands die mij inspireren zijn: MEGADETH, Metallica, Anthrax en Slayer, maar sta ook open voor andere metal of hardrock bands
Ik ben in het bezit van een gitaar geluid dat hiervoor past.
Ik speel op het moment in "The Unslain"
stuur een mailtje of bel: [Gebruik het contactformulier]
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties