Profiel van W.baal17_gmail.com (Drummer)
Introductie
Speel drums vanaf mijn 12 jaar. In bekende en minder bekende bands gespeeld of met muzikanten uit bekende bands in binnen en buitenland. Selfkick en o.a.muzikanten van Dizzymans Band en Barrelhouse. Platen gemaakt en tv. Programma Fanclub van de VARA. Ik was toen 13 jaar.
Bespeelde instrument(en)
- Drums
→ bekijk alle drummers advertenties