Profiel van Theo Valenteijn (Drummer)
Introductie
mijn naam is theo valenteijn uit s-Hertogenbosch
ik ben 35 jaar oud en heb een beetje band en podium ervaring.
als kind tot mijn 15e gedrumt in een band en daarna zo'n 18 jaar niet meer
(behalve dan thuis voor de gein)
2 jaar geleden heb ik voor een jaar in een semi-(proffesionele) band gezeten.
om de band even uit de brand te helpen voor een aantal optredens voor onderhande "radio 3fm" en "radio 538" "de azijnfabriek" en nog [Gebruik het contactformulier] heb ik er een jaar of wat gespeeld hoewel het niveau erg hoog lag voor een beginner.
maar deze band was te ambitieus voor mij en te gefocused op de grote markt dat plezier naar de laatste plaats schoof, en daar was het mij juist om te doen muziek en plezier maken.
uiteindelijk ben ik dus een beginnend drummer en dus ook opzoek naar een beginnende band met mensen van welke leeftijd dan ook om gewoon lekker wat muziek te maken zonder stres en onzin. liefst omgeving denbosch.
in de stijl van pop/rock of wat rustiger mag ook. (geen metal etc)
Bespeelde instrument(en)
- Drums
→ bekijk alle drummers advertenties