Profiel van Sebastiaanrockdrummer (Drummer)
Introductie
Hallo Beste lezer,
Mijn naam is Sebastiaan en al 36 jaar ben ik helemaal weg van Drummen (Woonplaats Utrecht)
circa 2010 werd ik toegelaten op de Nederlandse Pop Academie in Utrecht
circa 2013 ben ik afgestudeerd aan NPAC
circa 8 jaar was ik de drummer bij de band Utlinks (Punk)
circa 8 jaar was ik de drummer bij de band The Mad Baron (Progressive Metal)
Als Drummer in meerdere bands gespeeld met optredens binnen en buiten Nederland waaronder Duitsland, Ierland, Tsjechie Belgie en natuurlijk Nederland.
ik heb door de jaren veel ervaringen opgedaan met bands , optredens , opname/studio process en het muzikale schrijf process .
door deze bands ben ik door de jaren heen geïnspireerd geraakt ;
QOTSA , Bloc Party , Paramore , Thornhill
Op Spotify staat een Album van The Mad Baron in deze band heb ik veel geleerd en veel toffe optredens gedaan .
Bespeelde instrument(en)
- Drums
→ bekijk alle drummers advertenties