Profiel van Rupe (Drummer)
Introductie
Hey hallo,muzikanten van 't goede leven. Mijn naam is Rupert en ik drum al zo'n 8 a 9 jaar waarvan de eerste 4 in een punk/metal bandje. In het 4de jaar was ik 19 en begon ik aan een bijbaantje en op een dag kreeg ik te horen dat ik zogenaamd geen tijd meer had voor de band en werd ik eruit gezet.. Na een jaar werd ik door een klasgenoot gevraagd om in zijn deathcore band te komen drummen. Dat duurde een jaar en we hadden pas 1 nummer en nu is de band non-actief.. Ondertussen ben ik gevraagd door een Visual Kei band (Japanse Metal), maar na 1 keer oefenen gebeurt er ook niks meer..
Ik ben een fanatieke/gemotiveerde drummer die maar al te graag bekendheid wil krijgen. Ik ben eigenlijk op zoek naar een Symphonic Deathmetal band, in de trant van Fleshgod Apocalypse. Dat heeft mijn voorkeur. Maar ik drum ook graag met bands mee zoals Cradle Of Filth, Dimmu Borgir, DevilDriver, Within The Ruins, ChthoniC, As Blood Runs Black en noem zo maar op.
Bespeelde instrument(en)
- Drums
→ bekijk alle drummers advertenties