Profiel van Maximvandersijs (Drummer)
Introductie
Welkom bij mijn profiel ! xD
Ik ben Maxim van der Sijs, 20 jaar oud.
Ik heb 2 jaar les gehad in drummen en heb die 2 jaar ook meteen in muziekschool bandjes gespeeld.
Nu ik in Breda woon voor mijn studie zou ik graag ook weer in een bandje spelen.
Muziek waar ik vooral naar luister/speel is pop-punk / rock. Denk aan Green day, Fall out Boy, en iets nieuwere bandjes die de meesten nog niet kennen zoals State Champs en the gospel youth.
Ik ben geïnteresseerd in het coveren van muziek, maar ook zeker in schrijven en het ontdekken van onze eigen "Sound" ^^.
Verder hoop ik dat we naast het maken van muziek het ook gezellig hebben en af en toe een pilsje drinken.
Ik hoop jullie voldoende te hebben geïnformeerd ;)
Mvg
Maxim van der Sijs
Bespeelde instrument(en)
- Drums
→ bekijk alle drummers advertenties