Profiel van Martvanderburgt (Drummer)

β˜† 15 keer bekeken

Introductie

Ik zou graag in een bandje willen spelen. Ik ben 59 jaar.Het moet wel in of in de buurt van Deurne/Helmond zijn.
Mijn voorkeur gaat uit naar blues of lichte rock ( geen hardrock)
Muziek zoals Jan Smit og Nick en Simon vind ik ook leuk om te spelen.
Mijn naam is Martin van de Burgt.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker