Profiel van Marco Gelens (Drummer)

β˜† 20 keer bekeken

Introductie

Ik speel nu alweer een jaar drums.
Toen ik in Utrecht woonde speelde ik in een vrienden bandje en traden af en toe op.
Bij Kees Place en we oefende elke week 2 keer bij Dbass.
Ik ben toen voor mijn liefde verhuist naar Amersfoort.
Ik heb sins vandaag 1 Juli een nieuw drumstel en wil weer in een band spelen.
Wie nodig mij uit.
Gr Marco

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker