Profiel van Mac_doggie_hotmail.com (Drummer)

β˜† 29 keer bekeken

Introductie

Ik ben een man van 34. Ik heb vroeger bij een mallet/perussion corps gezeten heb daar snaredrum bongo's en later ook nog jaren marimba gespeeld. Zo'n 10 jaar geleden ben ik daarmee gestopt. Een jaartje of drie geleden begon het weer een beetje te kriebelen toen ik een goedkoop drumstelletje zag staan en heb die toen gekocht. Ik ben toen ook les gaan nemen en heb vervolgens een wat beter drumstel gekocht. Ik drum nu zo'n jaar of drie. Ik heb verder nog nooit in een bandje gespeeld ofzo, maar lijkt me wel leuk om dit te gaan doen. Niet al te serieus. Ik heb niet de ambitie om er beroemd mee te worden of door te breken enzo. Lijkt me gewoon leuk om samen met een groepje toffe mensen leuke muziek te maken en zo'n 1x in de twee a drie weken samen te spelen in een oefenruimte als DBase in Utrecht, en als het een beetje om aan te horen is wellicht eens wat kleine optredens te doen.

Nogmaals ik heb nog nooit in een band gespeeld (behalve in een mallet/percussion band op straat voor de Harmonievereniging uitlopend :-

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker