Profiel van MaartenJM (Drummer)
Introductie
Toen ik in 2002 twaalf was ben ik begonnen met drummen bij het lokale fanfareorkest. Op mijn zestiende ben ik begonnen bij m'n eerste bandje. Tot de coronaperiode kwam heb ik altijd een band gehad, maar dat is helaas opgehouden. Er werden er twee vader in de band. Nu ben ik op zoek naar [Gebruik het contactformulier] muzikale interesses zijn breed en reiken van jazz tot de meeste soorten rock. Ik ben bijvoorbeeld groot fan van BadBadNotGood, DIIV en Foo Fighters. Als drummer vind ik dat ik in dienst moet staan van de muziek. Mijn focus ligt op de groove en timing en niet zozeer op de chops. Door mijn muzikale opvoeding in het orkest ben ik flexibel qua speelstijl, maar mijn favoriete speelstijl ligt in de lijn van Dave Grohl en Taylor Hawkins.
Verder ben ik redelijk ervaren met het mic'en en mixen van drums en heb ik de manager gespeeld van eigenlijk alle bands waar ik lid van was.
De link is zo'n beetje mijn laastst gespeelde concert.
Bespeelde instrument(en)
- Drums
→ bekijk alle drummers advertenties