Profiel van BaukeBalk (Drummer)

28 keer bekeken

Introductie

Hallo, mijn naam is Bauke en ik woon in balk.
Ik heb ooit een aantal jaar gedrumt, alleen ben
ik daar nu al een aantal jaren mee gestopt.
Alleen nu ik ouder wordt lijkt het me leuk om mijn oude
hobbie weer op te pakken.
Nou ben ik gek van ACDC en lijkt het me gaaf om een
ACDC tribute band op te zetten.
Dus wie het ook gaaf lijkt om een ACDC Tribute band te formeren
en nog een drummer zoekt, ik ben geïnteresseerd.
Ps. Ik heb mijn drumstel nog op zolder staan :p

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker