Profiel van Baas1982 (Drummer)
Introductie
Hoi,
Ik stel me hierbij graag even voor. Ik ben Rob en ben beginnen met drummen rond de leeftijd van 17 jaar. Ik heb helaas nog nooit in een bandje gespeeld maar ben wel opzoek naar een leuke band. Mijn muziek smaak qua drummen is System of a down, Korn, limp bizkit, rage against the machine en nog meer van dit soort bandjes.
Bespeelde instrument(en)
- Drums
→ bekijk alle drummers advertenties