Profiel van Stezsh (Bassist)

β˜† 13 keer bekeken

Introductie

Mijn naam is Stephan van Berkel. Ik ben een jonge bassist van 20 jaar uit Nieuw Vennep, DUS KAN OOK NAAR ZUID-HOLLAND. Ik zit nu in het 2e jaar van een hbo (Landscape & Environment Management) aan Inholland. Ik speel contrabas sinds mijn 11e, kort daarna ben ik ook begonnen met basgitaar spelen. Ik heb in mijn beginjaren in verschillende bands van de muziekschool gespeeld.

Toen ik besloot actief in bands te gaan spelen heb ik eerst een periode in 'Be Right Back' gespeeld (www.berightbackband.com), daarna een lange tijd in 'Massive Magic' (www.massivemagic.nl). Massive Magic was de eerste band waarmee ik in de studio een album en dvd heb opgenomen, en vaak heb opgetreden. Uiteindelijk ben ik uit de band gestapt omdat ik dacht het te druk te krijgen met de opleiding.

Snel begon ik de muziek te missen en ging op zoek naar een nieuwe band, dit werd de band 'Ninsun' (www.ninsun.nl). Ninsun is reeds uit elkaar, Tracks kan ik wel nasturen.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker