Profiel van Smoelyy (Bassist)

β˜† 29 keer bekeken

Introductie

Martijn hier
29 jaar, uit Weert.

Speel basgitaar 4- en 5- snarig als hobby.

Houd van funk/disco, soul, rock/pop of lekkere foute classics
Van Sister Sledge, Stevie Wonder, Jamiroquai tot Level 42

Speel vooral met de vingers en slap graag. Kan eventueel met plectrum spelen en jammen doe ik graag. Kan noten, akkoorden en tabs lezen en redelijk op gehoor.

Heb tussen mijn 14de en 27ste altijd wel met bands gerepeteerd en opgetreden.
Ben paar jaar geleden gestopt met muziek maken vanwege werk. Zoek nu weer naar een coverband of tijdelijke projecten.
.
Muziek maken moet vooral leuk zijn. Toch heeft een coverband/muziekgroep met ervaring voor mij de voorkeur.

Gear:
Stenback (4 snaren), Swadowsky Metroline, Vintage J/J style (5 snaren)
TecAmp Virtue cab (2x12 / 2x10) met puma 1000 (tecAmp)
Tech 21 met Little Mark voor repetities.
In-ears.

Pedalboard
MXR compressor & MXR Chorus
SansAmp tech 21
TC Electronics Reverb & TC Electronics Delay
Polytune stemapparaatje

Heb een eigen auto om mijn gear voor repetiti

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker