Profiel van Seeps (Bassist)

β˜† 25 keer bekeken

Introductie

Hi!

Ik ben een beginnende bassist op zoek naar een band in de pop/rock/funk hoek. Mijn ervaring beperkt zich tot een bandworkshop waarbij we in 10 repetities een aantal covers hebben geoefend en afsloten met een optreden in 't Oude Pothuys. Ik ben op zoek naar een band waarmee ik lol kan maken en waarvan ik kan leren. Ik sta open voor zowel covers als eigen muziek en het lijkt me leuk om op te treden.

Groeten,

Mandy

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker