Profiel van Ruben van de Stouwe (Bassist)
Introductie
Hallo, ik ben Ruben. Momenteel speel ik bas in een soort prog/deathmetal band in Purmerend, en ga komend schooljaar studeren bij de Metal Facotry.
Zelf luister ik veel naar progressive metal en post-metal, en ook death metal. Bands waar ik van hou zijn Caligula's Horse, Cult of Luna, Gojira, Haken, Opeth en Sumac.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties
→ bekijk alle advertenties