Profiel van Ohm (Bassist)

β˜† 23 keer bekeken

Introductie

Mijn naam is Elise, ik ben net begonnen met basgitaar en doe dit met heel veel liefde. Ik word bijna 16 dus een goede tijd om een band op te richten (:

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker