Profiel van NorbertOrosz (Bassist)
Introductie
Ik ben een Hongaarse man.
Bas voor 20 jaar.
Meer dan een jaar van het leven hier in Roosendaal.
Op zoek naar een band waarvan de leden zou welkom zijn.
Ik hou van de blues-rock, hard rock, metal, folk-rock.
Muziekinstrumenten, versterkers, enz.. is in mijn bezit
https://www.facebook.com/norbert.orosz1
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties