Profiel van Michael Queen tribute (Bassist)

β˜† 18 keer bekeken

Introductie

Hallo, ik ben Michael , en speel Bas gitaar. Ik heb
ongeveer 30 jaar in een metal band gezeten,en nu een aantal jaar in een Ac / Dc tribute. Vele podia gezien in binnen en buitenland en redelijk wat podium ervaring opgedaan. Ik ben op zoek naar mede muzikanten om een QUEEN cover of tribute band op te starten. Zelf ben ik groot fan can deze legendarische band. LIJKT HET JE LEUK OM HIERIN MEE TE DOEN...AARZEL NIET EN REAGEER!!!!!

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker