Profiel van JPbas (Bassist)
Introductie
Ik ben in 2005 begonnen met bassen en heb sindsdien in een coverband gespeeld tot september 2023. Daarnaast ben ik in 2007 afgestudeerd bij SAE als audio engineer en sinds die tijd actief als geluidsman en verhuur van geluidsapparatuur en licht voor bandjes en iedereen die muziek wil maken. Mijn muzieksmaak is vrij divers maar ik luister graag naar Frank Zappa, Talking Heads, Beth Hart, U2, David Bowie, Rolling Stones, Eurythmics, Lenny Kravitz, Pearl Jam en ga zo maar door.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties
→ bekijk alle advertenties