Profiel van Jan tingen (Bassist)
Introductie
Ik speel sinds een jaar of 25 in jazzcombo's, o.a. de Bardvillains uit Assen, op redelijk [Gebruik het contactformulier] speel ik bij voorkeur fretloos jazzbas maar de contrabas gaat ook prima. Qua stijl heb ik niet echt een voorkeur maar ik heb ervaring in hot club de france, dixyland maar vooral in het spelen van songs uit the american songbook/realbook. Ik heb ook een aantal jaren in een bigband gespeeld en lees dus ook noten. Ik ben net 58 geworden, woonachtig in Smilde (vlakbij Assen) heb eigen vervoer en weer wat meer tijd voor een combo. Liefst in 1 van de drie noordelijke provincies.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties