Profiel van Hansbas (Bassist)
Introductie
Mijn naam is Hans van Maurik, ik ben 65 jaar. Ik speel basgitaar. Ik heb band en optreed- ervaring. Ik speel voor mijn plezier en ik vind een goede sfeer in de band bovenaan staan. Ik ben serieus en vind regelmatig oefenen van belang, ik ben geen virtuoos, moet altijd oefenen, het gaat bij mij niet vanzelf, maar ik kom er doorgaans wel ui. Ik ben niet van de (lange) bassolo's. Het doel van oefenen voor mij is optreden. Dat hoeft niet heel veel, paar keer per jaar is ook goed, maar dat is wel mijn streven. Ik moet het gevoel hebben dat er een bepaalde kwaliteit wordt nagestreefd.
Ik hou van de betere popmuziek, maar ook funky, jazzy en oude R&B en soul kan ik waarderen.
Ik woon in Velserbroek en mijn voorkeur gaat uit qua oefenplek binnen een regio van zo'n 25km.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties