Profiel van Frank van Kuijen (Bassist)

14 keer bekeken

Introductie

Ik ben Frank en in de jaren zestig begonnen met een Höffner vioolbasgitaar en door de jaren heen gegroeid tot selfmade bassist. Het Höffner basje doet nog dienst bij loop optredens en is eigenhandig fretloos gemaakt, maar tegenwoordig is de contrabas mijn instrument. De popmuziek heeft plaats gemaakt voor Jazz (swing) en Dixieland muziek.
Die laatste categorie muziek is heden ten dage sterk aan erosie onderhevig, helaas mede door het langzaam verdwijnen van de fans van die muziek. Echter er zijn nog vele muzikanten actief in dat genre die met veel plezier hun muziek ten gehore brengen.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker