Profiel van Erwin Visser (Bassist)

β˜† 13 keer bekeken

Introductie

Dag medemuziekanten!

Ik ben een bassist van 26 en ben driftig op zoek naar een leuke band.
Vanaf mijn 12e levensjaar ben ik begonnen met bassen. Sindsdien heb ik 9 jaren les gehad. Een van mijn idolen waardoor ik in aanraking kwam met de bas was (hoe kan het ook anders) Mark King van Level 42. Maar vanaf die tijd kwamen er natuurlijk vele andere inspiratiebronnen bij als te noemen: Victor Wooten, Alain Caron, Marcus Miller...noem ze maar op.
Met de ervaring die ik de laatste jaren en van deze mensen heb opgedaan moet natuurlijk wat gedaan worden. Vandaar dat ik deze advertentie [Gebruik het contactformulier] ben begonnen met een aantal combo's die uitgingen van de muziekschool. Daarna opende de deuren zich steeds verder. Ik heb ik een rockband gespeeld met eigen nummers, een aantal top 40 bands, een funkband en zelfs nog in een punkband met eigen nummers en een blauwe maandag ingevallen bij een metalband.

Je ziet dat ik nergens vies van ben en ik sta voor veel dingen open.

Mijn voorkeur gaat eigenlijk wel een beetje uit naar

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker