Profiel van Edward ERZ (Bassist)
Introductie
Hallo muziekanten,
Mijn naam is Edward, speel al bijna 40 jaar bas. Ik heb een eigen oefenruimte met o.a. drumstel, PA, keyboard en natuurlijk [Gebruik het contactformulier] laatste tijd wordt hier met diverse muziekliefhebbers regelmatig rock blues en bluesrock gespeeld.
Ik oefen ook regelmatig solo.
Ben jij ook op zoek naar mede-muziekanten waarmee je vrijblijvend regelmatig en ongelimiteerd kunt jammen neem dan contact op. Omgeving Ermelo GLD.
Groet,
Edward
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties