Profiel van Dr.Hilarius (Bassist)
Introductie
Ik ben een 35 jarige bassist. Autodidact. Ik speel op de g&l l2000 in combinatie met een ashdown ctm-100 en een little bastard. Ik ben beinvloed door:
Pearl Jam, Soundgarden, faith no more, metallica, primus, alice in chains, triggerfinger, white zombie, soad maar ook folk. Ik heb podium ervaring, ervaring in de studio en schrijf zelf muziek. Mijn interesses ligt dan ook in het maken van eigen werk, maar voor een cover draai ik mijn handen ook niet om.
Ik zoek ervaren muzikanten die een band/collectief willen staren en mooie, ruige en gevoelige muziek willen maken.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties