Profiel van Dpbosma (Bassist)
Introductie
Ik heb jaren ervaring in jazz-/funk-/coverbands. Ben nu op zoek naar iets nieuws, het liefst met eigen werk! Ik produceer/schrijf muziek, maar ik merk dat mijn sterke punt (logischerwijs) bij het creeren van bas en ritme ligt en minder bij harmonie, melodie. Het zou mooi zijn als we elkaar kunnen aanvullen!
Ik ben een nauwkeurige bassist, en ik haal een groot plezier uit bassist zijn: de noodzakelijke basis vormen voor de andere partijen. Ik werk ook aan mijn synthesizer bas-skills.
Ik woon in Delft, dus ergens tussen Den Haag en Rotterdam zou ideaal qua [Gebruik het contactformulier] als het echt leuk is, reis ik met liefde het halve land af.
Stijlen en artiesten die ik tof vind:
Funk, Psychedelisch, Abient, Electronisch (Synthesizers, drumcomputers, loops), grove-based.
Boards of Canada, Pink Floyd, Dhafer Youssef, Floating Points, Hiatus Kaiyote, Jacco Gardner, Todd Terje, Lindstrom, Thom York, Red Snapper, Red Hot Chilli Peppers, The Doors, Trentemoller.
Niet geïnteresseerd in: Metal, hardrock!
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties