Profiel van Danny1234567890 (Bassist)

β˜† 22 keer bekeken

Introductie

wij zijn een band van een bassist, toetsenist, gitaaristen 3 zingers. We zijn opzoek naar iemand die als percussie zou kunnen spelen we hebben vaak het probleem dat er een drummer niet kan dus zou je ook kunnen drummen zou dat heel mooi zijn.
Zou je het leuk vinden onze band te komen versterken? Laat het z.s.m weten. Ik ben Danny kok we spelen zoal nederlands talig als engels talig we hebben namelijk 1 zanger en zangeres die ervan houd om nederlands talig houd en de andere zangeres zingt graag liedjes van anouk dus we combineren dat. Hou jij daar ook wel van verschillend muziek te spelen laat het me z.s.m weten.

Alvast bedankt.

Danny


Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker