Profiel van Chungmen.Ma (Bassist)

β˜† 17 keer bekeken

Introductie

Ik ben geboren in 1961 en speel bas in twee bandjes. Een vriendenband die jaren 70&80; muziek maakt. En een akoestisch groepje dat jaren 50&60; muziek maakt.
Voor de vriendenband "4Tfun" zoeken we nog een toetsenman.
Voor de "Ranja en de Rietjes" (zie ook Facebook), zoeken we een nieuwe akoestische gitarist.

Bespeelde instrument(en)

Website:

https://www.ma4.nl

Advertentie(s) van deze gebruiker