Profiel van BenK (Bassist)

β˜† 29 keer bekeken

Introductie

Basgitaar is altijd de rode draad in mijn leven.
Jong begonnen.... helaas vertrouwen in bands kwijt geraakt ... maar er is wel altijd een bas gitaar in mijn leven gebleven.
Nu de draad weer opgepakt, in contact gekomen met een leuke band, leuke mensen, lekkere muziek... en volop enthousiast om muziek te maken en vooral... ik zie het wel welke plannen de muziek met mij heeft.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker