Profiel van Basstar (Bassist)
Introductie
Hey!
Ik ben een 19 jarige bassist die op zoek is naar een enthousiaste en gedreven band in de regio Noord-Brabant.
Een grote inspiratie voor mij zijn de RHCP. Denk bijvoorbeeld maar aan "Can't Stop" en "Dark Necessities". Maar ook bijvoorbeeld "Pale Impala - The Less I Know The Better". Dus een beetje richting de rock/pop/funk.
Alleen kan ik helaas nog niet mijn eigen muziek schrijven, maar dat is iets waar ik aan wil werken.
Het is voor mij vooral belangrijk dat de band lekker met z'n allen overweg kunnen en het sfeer goed bevalt. Een groep vrienden die lekker los kunnen gaan en vooral plezier hebben!
Het zou fijn zijn als band er naar streeft om een aantal keer op te treden :)
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties