Profiel van BassBear (Bassist)
Introductie
Hi!
Ik ben een funk/rock/pop bassist die opzoek is naar een nieuwe band. Ik heb ruime ervaring met mijn oude band Pollution op gedaan en o.a. gespeeld in Paard van Troye en de Melkweg.
Het lijkt mij het leukst om zelf materiaal te maken.
Cheers,
Tim
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties